Странице

понедељак, мај 7

WEEKEND


Ohhhh, ljudi, kako je lepo kad odete (pobegnete) malo iz grada!
Kakva tisina, kakva divota... Evo malo slika iz predivne Vrnjacke Banje.
Moja deca su definitivno, na zalost, previse urbana. Kao i ja. Gledale smo u
prirodu potpuno opcinjene, ja sam upijala te zelene nijanse suma i livada.
Uzelele se oci. Deci su se posebno dopadale sare koje prave razne njive i livade
isprepletane, razlicitih boja. Cim udjete u manji grad, vasa dusa se opusti.
A tek kad prosetate vidite i osetite divotu...setno se zagledate u daljinu
i pitate se sto ne moze duze da traje.


 Uzivancija za turiste, a bilo je ih je mnogo. Kazu da je u prosloj godini Vrnjacka banja od 365 dana,
imala posete i goste vise od 200 dana
Centar setalista u centru
 Most ljubavi...Ko god je dosao u banju ovekovecio je i ZAKLJUCAO svoju ljubav za sva vremena


 Postoje dva vozica koja voze duz cele banje, to je otprilike oko 3-3,5 km

 Pogled na setaliste sa obe strane reke
 Kuda krenuti ... banja je zaista velika
 Predivan vrt takodje u centru, pored parka
 Cesma u centru parka

 Ovo je sigurno strumfeta u razgovoru sa manekenkom...
 Japanski vrt u centru banje


 MOJ princ na belom konju (ako primecujete, stvarno drzi belog konjica)
 MI ...
KIDS


5 коментара:

Lovely comments