Странице

понедељак, септембар 3

DIY FROM AUGUST


Pa, drage moje zdravo! Ja stigla! Ponovo se izvinjavam svima sto nisam
pratila blogove, moj kompjuter je poludeo a i selila sam se posle mora-
iz sobe u sobu. Nije to jednostavno! uglavnom HERE I AM!

MI



Lepo smo se proveli. Sve je bilo super, hm, sem hladnog mora. Bili smo u Becicima,
a posle na Zlatiboru...bice slikica... Uglavnom, dosli smo u Beograd u 15 00, a vec
u 16 30 smo bili na Adi. Da se ugrejemo. I bilo nam je divno.

Ne znam prosto odakle da krenem, pa evo, kupace kostime ste videle,
druga neophodna stvar je svakako torba za plazu. I tako...sela ja,
zasukala rukave i evo sta je ispalo. Dobro mi je dosla, zaista, za plazu
i setnju. Vrlo je jednostavna, od cvrstog teksasa. Malo sam razbila
monotoniju sa detaljima i trakicama. Kad tad, svaka traka dobro dodje!
Pozzzzzzz do sutra!








Unutrasnji dzep. Odlucila sam se za sareno i ludo. U stvari, uopste nisam htela
da se na torbi sve slaze, ali na kraju ispade da se ipak slaze.

Sivenje rucki za torbu.
Odrediti visinu i duzinu. Najbolje je dva puta premeriti gde ce vam rucke
stajati, kao i koliko ce biti dugacke-da bi mogli da je nosite i na ramenu
i u ruci.

Dvoumila sam se da li da pravim ovoliko stepova tj neklasisan nacin, ali sam pomislila-
hm, pa kako cu saznati drugacije kako to izgleda? Tako da sam krenula vise stepova celom
duzinom preko rucki, pa sta bude. Na kraju, bila sam zadovoljna.
Nekako mi se jos silo pa sam upotpuni torbu sa novcanikom od istog
materijala. Ispao je bas slatko i znacio mi je.

Naravno, tresnja na torti je svakako zastitni znak. MOJ zastitni znak. Lep osecaj.





5 коментара:

  1. Volim dezene i miks dezena, a ceger je odlican i skroz je super letnja varijanta cegera i svidja mi se sto je tako neobican!!

    Preslatke su cerkice.Ko bi rekao da imate tako veliku decu~~))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislila sam da je ceger ono cvrsto od pruca sto su nekada mame i bake nosile na pijacu. Ali dobro, moze.
      I hvala ti puno.

      Избриши
  2. Mi smo pre 4 godine bili u Bečićima i bilo nam je jako lepo, jedino što nam je tamo smetalo jeste što su radili hotel između Budve i Bečića pa je trabalo dosta dugo da se pešači i pentra i silazi i opet penje i silazi sa stepenica da bi se stiglo do Budve, ne znam da li su sada rešili nešto ili je to završeno?
    divne slike! :))
    http://kaomisgrickamdane.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Lovely comments