Странице

субота, децембар 1

DIY FASHION FLOWER BOLERO


 Kupila sam novi broj Burde. Konacno. Jurim je danima i nikako da stigne
na kioske. E, sad su se moje ruke docepale. Prelepa je. Inace, danas
sam poslala na Burdin mail moju bluzicu (ovde) koja je sivena po
njihovom snitu. U zadnje vreme su poceli da objavljuju radove
citalaca. Ja poslala, pa eto..


Ah. OPET JA. Jedan brzinski bolero sa cveticima.






Isplela sam i traku od viskoze, kao crnu, bilo je u nekom postu ali evo jos jednom. Prosto se ispletu
tri trake i to je to. Nosila sam je kao traku za kosu, ali i kao kais celo leto. Super je. Prljavo roze sam
napravila cisto zbog bolera, da mi se uklapa, a savrseno se uklapa nijansa trake sa
ruzicama na boleru.



Ako vam se ne dopada moj bolero, tu je moj nindza
da vas sredi! Trendy ninja with glitter blouse.




Jedna interesantna stvarcica
Ovo je igla za vunicu. Plasticna je, i kao sto vidite, ima veliku rupicu
zbog debljine vune. Mozete nekom vunicom osveziti stari dzemper.
Ne moze prolaziti kroz materijal, vec samo kroz vunicu. Ali je zanimljiva
i prakticna za neko ukrasavanje. Mislim da je kostala 20-30 dinara.



Puno pozdrava, i budite mi vredni do sledeceg posta.

Kako bese-Stop pinning, start making!



6 коментара:

  1. Odlicno resenje! I bolero, i traka, a i cvece koje bacas po slikama :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super, super, sve je super, počevši od toga što si našla Burdu, ove zanimljive igle, tvoj rad a najlepše je što si poslala svoj rad u Burdu. Verujem da će objaviti, a i da ne objave, nema veze. Pošalji ponovo.
    Već vidim tvoj rad na stranicama prestižnog časopisa, a treba da se boriš i da šalješ svuda svoje radove, gde god se ukaže prilika. Recimo, KUĆNE MAJSTORIJE objavljuju radove čitalaca. To znam jer ih redovno kupujem, a pošto treba da izađe novi broj, šalji čim vidiš moj komentar da bi ga odmah objavili.

    ОдговориИзбриши
  3. Najdraze su mi te stvarcice sto nisu komplikovane a tako su efektne! Bravo!

    peculiarchick.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. i love the first pictures, with th eflowers all over the photogrpahy <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши

Lovely comments