Странице

среда, јануар 9

DIY VERY SOON



....................................I, kao sto rekoh u prethodno postu (ko je propustio moze da
procita  o v d e).................................... nastavljam u istom stilu....................................

Poslednji modeli koje sam nasla, a mnogo mi se dopadaju, nadam se i vama....................................


Moram opet da naglasim, kao i ranije kada sam postavljala neke slike pletenih stvari
da ovde postavljam shemu kako izgleda model, nije mi cilj da postavljam mustre vec
sam model....................................
....................................Zasto sve tako prelepo izgleda, trikotaze su divne, slike su divne, a ja
kad odem u radnju sa materijalima, nekako, vrlo retko vidim nesto sto me odusevi. I sta se ONDA
desi....................................Desi se to da ostanem bez dzempera!



....................................Ovaj model je, prilicno moderan. Drapiranje i nabiranje je totally IN,
i ja se slazem. Potpuno me obuzela DRAPEmanija iako sam bila pobornik uzanih stvari.
Medjutim, vidim da lepo moze da izgleda i nesto sire. Fancy & Fashionable. Moze, moze....................................

Dakle, ovako izgleda. Ne vidim zasto to ne bi moglo da se sasije od trikotaze? A? Ja tako mislim.
Bas sam jaka na recima. E, videcete jednog dana kada ja SVE poradim...




Za ovaj model sam se nekako iznenadila....taman pomislim da NEMA vise tih jednostavnih
modela, a da ja to vec nisam nasla, kad ono paf! pojavi se ovakav jedan slatkis i to beli!
Ah!




Bilo je, i bice, videcete modela koji su staromodni zapravo iz starih su
casopisa, vidi se garderoba, ambijent, sminka, uopste ceo stajling, kao
i stampa da odisu 50-im, 60-im, 70-im, 80-im godinama.... ali ako bolje
zagledate, a svi vec i znamo da se moda vraca, vidite, ako promenite
dezen ili boju tog modela on IZNENADA POSTAJE SAVRSENO MODERAN!



I za kraj the sweetest! Najsladji model u ovoj turi surfovanja!
Zar nije presladak?! Samo da BOLJE PROUCIM SHEMU I MOJ JE!




Budite mi dobri, lepi, raspolozeni!

A sledeci post-ono o cemu sam malopre pricala-
direktan primer -videcete modele koji da odisu 50-im, 60-im, 70-im, 80-im godinama....
ali ako bolje zagledate, a svi vec i znamo da se moda vraca, vidite, ako promenite
dezen ili boju tog modela on IZNENADA POSTAJE SAVRSENO MODERAN!






17 коментара:

  1. Istina je da moda uvijek ide u krug. Ponekad treba samo malo promjene. Sviđaju mi se svi ovi modeli. Pletenje? To još nisam svladala. Morat ću jer blago rečeno sviđa mi se pletivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sva sreca da ima da se kupi trikotaza strikana, ja sam i napisala da su sheme postavljene zbog modela, a ne zbog mustre. Hocu reci, sve ovo moze da se sasije

      Избриши
  2. ovo su prekrasne ideje! sve mi se sviđa, a čak ću probati napraviti onaj bijeli sa širokim rukavima za ljeto. mislim da sam vidjela nešto slično u metraži, nadam se da jesam, jer plesti/heklati ne znam.

    ОдговориИзбриши
  3. Poslednji model mi je odlican i cini se lakim za diy!
    Pozdrav i pratim!*

    Amo Lusso blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Taj i ja merkam. Sinoc sam isprobavala model na cerkinim barbikama. Izgleda da sam shvatila kako ide

      Избриши
  4. meni predposljednji naj naj..ja sam pocela da pletem skoro, ali dalje od sala i trake za kosu nisam otisla :D

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, evo ti zivi dokaz da ne mora da se plete. I napisala sam u postu da sam postavila slike zbog modela, ali izgleda da sam trebala da boldujem. Ipak, ocigledno ljude sve ovo asocira vise na pletenje, a mene, eto upravo ti modeli asociraju na sivenje iako su pleteni.

      Избриши
  5. Thanks for your visit and kind comment on my blog dear!!
    BTW your blog is cute too!! Would you like to follow each other?
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. wooow koji post :) taman ono sto mi treba, jer sta god pravim pravim bez kroja nego "nesto" iz glave prebacujem na materijal. Olaksaces mi buduca sivenja, hvala :) :**** <3

    ОдговориИзбриши
  7. Za mene je ovo nuklearna fizika! A tako je dobro sveeeee!!!!;)

    ОдговориИзбриши
  8. Love your style!!!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    ОдговориИзбриши
  9. I really like the model photo 6. It could also be done with fabric. Besos

    ОдговориИзбриши
  10. Yes, I sad that all this models can do with fabic. That was my attend

    ОдговориИзбриши

Lovely comments