Странице

петак, фебруар 14

EVERYTHING IS SUPER&IT WILL BE!


Haj to my blog friends!  Love you
Ne znam sta mi je, valjda osecaj proleca utice na jednog Blizanca.
Druga sam osoba s proleca i uvek kujem mnogo vise planova pred prolece.
Nepopravljiva sam u tome. Uvek imam jos i jos planova i ideja. Sta mogu,
takva sam. Optimista u pesimizmu, to je moj pravac, rekoh jednom.
Zelela bih da se jos jednom, osim u komentarima, zahvalim svima na divnim
recima i komplimentima. To mi zaista mnogo znaci i pruza dodatnu motivaciju
i inspiraciju. I zato


EVERYTHING IS SUPER!
Bas lepo odgovara naziv ovog posta. Ovu frazu sam videla, u stvari,
na jednoj majici i nekako mi se bas, bas dopalo. Ono, kao, cool,
sve je super, sve je divno..cak i kad nije ja cu poluironicno reci-
sve je super. Uglavnom, dopalo mi se.


Ovaj DIY je jedna od (jedna od 1000) ideja koje cekaju svoj trenutak iako
za njegovu izradu treba tek 10-15 minuta. Skoro je ovo bilo kad sam konacno
rekla sebi-e, dosta sam cekala, moram ovo da uradim, zanima me kako ce
izgledati! Zasto zuta? Eto, divna mi je boja, uveseljava me, nosi mi se.
Kao sto vidite, izrada ove narukvice je krajnje jednostavna.
Izmerite obim vaseg clanka, sirina narukvice je proizvoljna ali mislim da ne
treba biti previse siroka. To uglavnom zavisi od materijala. Ova eko koza je
mekana ali nije toliko tanka i ne moze lepo da se nabere ako je presiroka.
Dakle...



Naravno, da se ne bi videlo sa spoljasnje strane gde je usiven driker, dodala sam malog crnog leptira,
isto od eko koze. I narukvica je spremna!

EVERYTHING IS SUPER!
DIY from last summer. I don` like it.
Morala sam da se latim cetkice slobodnom rukom, letos je to bilo, pre mora, dakle pocetak jula.
Pod ruku mi je dosla muska bela majica (sorry my diar) i isecem je napred da bude kraca,
a pozadi da ostane duza. Trudila sam se da slova budu jednaka i u istoj ravni
jer volim neku simetriju kod ovakvih stvari, a opet, ne volim da se previse vidi (citaj:
da bude musavo i nesavrseno) rucni rad. Ne volim, ne vredi. Zato mi se i ne dopada ova majica.
Zato vam je nisam ni pokazala. A sad mi je nekako EVERYTHING SUPER pa se eto
nasla ovde.  Mada, i dalje mi je EVERYTHING SUPER!




Slatka. Preslatka. Pogledajte na blogu.



Ide prolece i resih da vas podsetim da J ADORE DIOR8 i dalje ceka na vas!
Mora se misliti na majice i topove za novu sezonu!
I tako sam napravila i FREE PDF CARRIE BRADSHAW J`ADORE DIOR 8 T SHIRT
Potrebno je samo da odstampate PDF i upotrebite!
Link dole je iz jednog od postova gde sam prikazala svoju
Carrie majicu kada sam je odstampala. Obozavam je!
Odoh da je nadjem! Stize prolece! Stize leto!



FREE J`ADORE DIOR 8 T-SHIRT LETTERS
Good luck!
Nice weekend!






9 коментара:

  1. Vrh ti je narukvica,divna!!! Ali kako si ti zeno zgodna :))))Lako je tebi da budes optimista :))))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bojana! Znas sta, ja hocu da budem jos zgodnija-bez pojasa za spasavanje!

      Избриши
  2. I mene često u proljeće uhvati neki polet!
    narukvica je avion!
    majica mi se baš sviđa, trebaju nam takve pozitivne poruke.

    ОдговориИзбриши
  3. Beautiful dress!!! I love the bracelet!!!
    Have a wonderful weekend!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши

Lovely comments