Странице

среда, јун 3

NOVOSTI, VESTI, NEWS

Dobar dan drage moje devojcice. Kao i uvek trudim se da objavim nesto korisno
i lepo. Ne volim da stavljam slike samo da ih gledam, prezasicena sam slikama, a
verujem i vi. Kazu da se nama u jednom danu desi toliko stvari koliko se pre sto,
dvesta godina desavalo za godinu dana. Tesko je kada se prezasicen, posebno
internetom. Ali, posto smatram da internet treba i moze covek da preokrene u svoju
korist, onda to mudro treba iskoristiti.
Napisala samo novo mada to i nije bas nista novo. I vrapci znaju da obozavam
GRAPHICS DESIGN i da se jako dugo bavim ovom vrstom dizajna. Ukazala mi se
prilika da dizajniram etikete za garderobu sto sam, drage volje, i ucinila. Svi smo
zadovoljni i srecni. Naravno, nastavljamo u tom pravcu. Ja svakako.
Evo kako izgledaju etikete.




I jos jedna novost. Znate da je vreme matura. Ludo vreme matura. Obecala sam jednoj
preslatkoj devojcici, maturantu, torbicu. Za haljinu nisam smela da se obavezem. Da skratim,
sasila sam dve i ona je izabrala da ponese sinoc ovu crnu torbicu srce od eko koze. Divno.
Konacno neki giveaway i od mene. Potpuno ispunjavam uslove. Ovo su usne iz Burde (cini
mi se 4/2014 ili 5/2014). Crvenu foliju imam. Usne sam nacrtala. Pa izvolite. Ostavite komentar i
ucestvujte u Giveaway-u. Hvala.
Ako niste raspolozeni onda PREUZMITE FREE PDF i stampajte ove usne i iskoristite
na razne nacine. Opet sam napravila sablon u vise velicina.

 Ovako izgledaju usne i apliciraju se peglom na tekstil. Vrlo jednostavno.
Pere se normalno i pegla. Dimenzije su oko 16 cm x 12 cm. Mozete aplikaciju
lepiti na pamucne "ravne" materijale, bez reljefnog tkanja.
Slika iz Burde

I ja sam konacno probala - sam rolnice i zaljubila se.  Kazu da se prave od lisnatog testa,
ali ja sam nasla i neki recept gde testo sami pravite. Nisam jos probala.
Pa, evo ispod link kako se
prave i kako napraviti sablon za njih. Uzivajte! Prijatno!

Prijatno svima i uzivajte u lepim danima. Dosta vam je mene za danas!

8 коментара:

  1. Usnice prelepo! :) Na crnu majicu ekstra...

    ОдговориИзбриши
  2. Dobre, stare, šam rolne! Moja majka ih je nekad često pravila, ali od testa za rezance. Onda se namotsvaju, prže ipune. Mogu se praviti i slane, na hiljadu načina.

    A usne? Divan letnji detalj!

    ОдговориИзбриши
  3. Krasne su usnice! Čestitam ti na dizajnu etiketa, jako su lijepe!

    ОдговориИзбриши
  4. jako mi se sviđa dizajn etiketa..baš profesionalno, a opet upečatljivo....idealno.

    kožna torba na srce je prelijepa.....
    usnice mi baš dopadaju....

    odlična ideja za kalupe za rolice...
    hvala ti puno na komentarima!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Ako jednom napravim nešto svoje ti ćeš mi osmisliti etiketu :))

    ОдговориИзбриши
  6. hvala ti na komentaru, baš razmišljam da napravim još onakvih ogrlica!!

    ОдговориИзбриши
  7. Beautiful post!!! You are very creative!!!!
    Have a wonderful weekend!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши

Lovely comments